9. juni 2009

Petter er flink!

Nå er terrassen vår snart ferdig! Petter er så flink til å bygge. Tror han synes det er veldig stas når han ser hvor bra det blir. I går var Martin så snill å hjelpe han. Og ikke minst til å stille med rett verktøy. Martin ser ut til å ha det meste man trenger. Tusen takk :-)
Det ser ut til at alt er ferdig innen søndag. Da har jeg bursdag! Og da skal den innvies. Det skal regne frem til det, så den vil ikke bli ferdig malt da. Men, det gjør ingen ting. Det kan vi (vi? jeg har ikke gjort noe som helst enda...) gjøre i løpet av sommeren.
Nå skal jeg bare jobbe ut denne uken og neste, så er det ferie! Får vel litt tid da vel..
Fortsatt ikke i feriemodus. Men, det kommer nok mot slutten av neste uke. Arbeidsviljen ligger fortsatt helt i toppen. Og jeg er stolt av meg selv (og takknemlig) for at jeg har klart å jobbe 100 % uten noe fravær i hele svangerskapet. Det er ikke så verst synes jeg. Tok meg riktignok et lite pust i bakken på fredag, men da skulle vi jo til Sverige på formiddagen uansett.
Nå er det ikke lenge til babyen er her. Sander gleder seg veldig nå. Og det gjør vi også :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi er flinke når vi gjør ting sammen:)
Hilsen Martin

Solveig sa...

Jeg vet! Dere er kjempe flinke :-)