24. feb. 2009

Vinter, snø og et glimt av sommer

Jeg registrerer at det er mange folk rundt omkring som venter på vår og sommer. Jeg for min del, liker godt vinter og synes at denne spesielt er veldig fin. Snøen ligger endelig. Mye bedre er is, slaps og søle som det ofte pleier å være. Enn så lenge er det jo bare februar da. Vinterferien var i forrige uke, så det er jo gitt at det er midt på vinteren nå. Skjønner jo de som sitter hjemme med babyene sine. De kommer seg ikke ut på tur. Da er det bare å slenge unge og vong i bilen og kjøre til et kjøpesenter og gå tur der. Hvis man har bil da... Kan bli dyrt, men sikkert verdt det. Jeg brukte mye penger på Lambertseter senter og Bryn senter.... Makan til triste steder, men penga flyr allikevel.
Tenkte uansett at jeg skulle legge inn noen bilder fra i sommer. Kanskje det hjelper på å kalle frem varmere tider. Bare fortau og mindre klær. Pils på Løkka. Tur i skogen. Turer ut med vogna....
Ha en fin vinterdag alle sammen! Håper dere kommer dere godt gjennom denne tiden. Lysere tider er i vente og en haug med helligdager!
Og gratulerer med dagen Lena! Og til Marit i morgen. Gleder meg stort til i morgen, sammen med dere!























1 kommentar:

Solveig sa...

Petter er den som måker hjemme hos oss forøvrig. Både begge bilene, trappa og taket. Han jobber i ett kjør. Det er muligheter for at han ikke er like glad i snø som meg....