25. feb. 2009

Sovner fra det meste...

Jeg var så glad i går da jeg skulle ned å legge meg for å se på Frustrerte Fruer. Må legge meg nemlig...fordi Petter ikke følger med på serien. Har ikke noe i mot det jeg akkurat da... Jeg måtte jo selvfølgelig fikse hundre ting på vei til senga. Bare rydde litt, bare henge opp litt klær, bare bare bare.... Men, jeg var altså glad fordi jeg tenkte at jeg endelig nok var litt opplagt til å se en hel episode... Men, da jeg la meg var det fortsatt et kvarter til det skulle begynne. Og vips! Så våknet jeg av at Petter kom inn på rommet og skulle legge seg. Han lo bare og spurte om jeg hadde sovnet fra episoden nå igjen. Har det begynt alt???? Det er slutt for lenge siden, kunne han vennlig dele med meg... Jeg sovnet før det begynte og våknet etter at det var slutt. Ja ja, gikk sikkert ikke glipp av så mye. Gjør jo som regel ikke det. Det er ikke verdens undergang liksom. Prøver igjen neste uke.... Makan så trøtt jeg er hele tiden asså...

På onsdag, om en uke, har Sander bursdag og Petter var ute og kjøpte gave til han i går. Slalom ski! Å de er så kule. Bitte bitte små Head ski.


Han skal få hjelm av Oldefar i gave. Den må kjøpes før helgen slik at han kan få prøvd alt sammen på Beito i helga. Jeg gleder meg som bare det til å se om han liker det. Han elsker jo langrennskiene sine, så det er håp. (Bare se her på den glade langrenns-gutten).


Legger også ved et bilde av fetter Noah og Sander. Sander skal jo hjelpe til med alt som har med Noah å gjøre. Spesielt matingen. Det er gøy. Ikke så lett å se på dette bildet, men han er så lik på Ilan (og Shimon) at det er helt komisk.. Haha.. (Dårlig kvalitet på bildene da de er tatt med mobilen min.)

I kveld skal jeg i bursdag til Marit. Det gleder jeg meg til! Skikkelig jente-kveld. På langbord i stua. Akkurat som jeg digger! Gratulerer med dagen Marit!

Ingen kommentarer: