8. jan. 2009

Hjemme med sykt barn

Nå har jeg nettopp vært en liten tur på Strømmen Storsenter på salg! Veldig utplukka nå. Ble ikke så mye akkurat. Det meste av det jeg kjøpte var til Sander og ikke på salg... Og så kjøpte jeg en gave til Elin og Ilan som de skal få om den lille prinsen har tenkt å komme ut snart. Regner med at han kommer i løpet av helgen, så da er gaven kjøpt og pakket inn. Har til og med kjøpt kort! Jeg er skikkelig dårlig på det. Jeg har alltid den gaven som er uten kort... Men, denne gangen er jeg forberedt. Nå håper jeg han kommer snart! Stakkars Elin og Ilan, de blir vel helt gale av det her.To uker over på lørdag..

Etter shoppingen gikk vi på cafe. Sander og jeg delte en is og en vaffel. Og en solo. Kosa oss skikkelig. Så sånn er det være hjemme med sykt barn altså....


Ingen kommentarer: