4. jan. 2009

Godt nytt år!


Det ble mye blogging på en dag! Ville bare ønske alle et godt nytt år. I løpet av 2008 har jeg fått en god del tilbakemeldinger på min blogg. Det er tydeligvis mange som leser og det er så moro. Jeg håper nå bare på at alle dere som leser legger igjen kommentarer også. Det er en del som er god på det. Det er like moro for meg å lese det, som det (forhåpentligvis) er for dere å lese min blogg. ??? Litt underlig setning kanskje...

Anyway, håper dette blir et godt og innholdsrikt år for dere alle. Og at dere har satt dere forsetter som faktisk er mulige å nå!

Jeg skal prøve å blogge litt mer og oftere. Det blir lenge mellom hver gang til tider. Og det vil jeg gjøre noe med.


I morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Det er litt godt det også synes jeg da. Deilig å komme tilbake i arbeid igjen.

Mye spennende som skjer der og mange spennende prosjekter på gang.


Og for dere som lurer og spør....nei Elin har ikke født enda. Stakkars. Over en uke på overtid nå. Vi holder pusten alle sammen og håper på at noen skjer snart.

Lykke til!


Ingen kommentarer: