3. mai 2010

Fantastisk søndag

Hadde en helt super søndag i går. Nydelig vær og nydelig selskap. Var ute i marka med the Leiruds. Fant oss et vann og noen benker. Mer tenger ikke vi. Petter, Sander, Tom og Julie fisket. Julie og Linnea plukket fine blomster til meg :-)
Nora lå i vognen hele dagen. Formen hennes var ikke helt toppa tror jeg.
Vi grillet pølser på bål og barna spiste masse kjeks. Kjempe koselig dag!
Petter var helt rørt. Sander har nok fått fiskedilla!! Han ble så sur da vil skulle hjem. Ville bare fiske litt til. Og litt til.. "Ok, men da kan jeg fiske på vei til bilen igjen da...." Pappa kan ikke bli sint. Hvor mange ganger har vi brukt evigheter hjem fordi han skal "fiske seg hjem". Sander var sur nesten hele veien hjem igjen. Så søt da. Han gleder seg allerede til neste gang de skal ut. Kjenner jeg de to rett, så er ikke det lenge til. Blir nok noen late og ensomme dager for Nora og meg i sommer :-)






Ingen kommentarer: