9. mai 2010

Busy busy busy

Dette har vært en bra helg. Fredagen gikk i en rasende fart. Pappa, Nora og jeg dro til Krokstadelva (!) for å hente en seng til Sander. Kjørte den hjem hit. Dro videre på søppelfyllinga med et lite lass. Vi begynner å bli stamgjester (eller kunder?) der nå. Har jo blitt så flinke til å kaste.
Dro til Lillestrøm for å kjøpe madrass. Skrudde sammen sengen. Dvs, Petter skrudde og jeg holdt. Grillet på kvelden. Koste meg med et halv glass rødvin før jeg la meg sammen med boken min... helt mos. Lørdag formiddag: stod opp 7, bakte kringle til Julies bursdag. Spiste frokost, fikset Sanders rom og bar leker på en og samme tid. Så bursdagfest hos Julie. Petter var en tur hos Morten på Ullevål, men kom på festen etter på. Hjem med barn, skifte, stæsje seg, ta i mot barnevaktene, hive seg på et tog til byen for å møte Karianne og Tom. Middag på Yayas... Mmmmmmmmmmm :-)
Konsert med Kurt Nilsen og Elin Gaustad. Fridays m.m etter på. Tog hjem og avlaste barnevaktene. I seng halv to. Opp kl 7... Zzzzz... Rydde, spise, rydde, rydde, rydde...... Rommet til Sander er endelig klart! Petter og Sander dro på fisketur. Nora og jeg brukte dagen flittig på Foreldre og Barn messa. Sammen med Anna & Moa, Katrine & Pernille. Hjem og lage middag. Sander og Pappa kom hjem nesten samtidig. Sander fikk en kompis på besøk. Spiste middag sammen med oss. Bade og legge to barn, mens Petter fuger flisene i gangen. Ryddet resten av huset. Kolapset i sofaen kl ni..... Puh!! Slik kan man altså få helgen til å gå. Helt super helg :-)

Ingen kommentarer: