18. juli 2009

Funny story...

Her en dag var vi atter en gang på Ahus på ultralyd. Sander måtte være med oss i og med at alle er på ferie. Han har vært med en del ganger allerede, så han er litt kjent med "greia".
Jeg lå på benken og ventet mens jordmor måtte ut å lete etter en ny gelé-flaske. I mens var det et prøvebilde på flatskjermen foran meg. Et ordentlig bilde, ikke er 2D-ultralyd bilde. På skjermen kunne vi se et fargebilde av 6 babyer som lå på en seng. Med bleier på. De var i alle slags nasjonaliteter. Europeiske, afrikansk, asiatiske m.m. Ca 6-7 mnd gamle, tenker jeg. Sander så på bildet med store (litt skremte?) øyne, så ser han på meg og legger hånden sin på magen min. Så sier han; Mamma, er alle de babyene inni magen din?
Vi knakk sammen i latter. Det skulle tatt seg ut! Ha ha ha.. Stakkaren var helt forskremt. Han ble nok lettet da han rett etter på ble vist av jordmor at det kun var bare en baby der inne....

Ingen kommentarer: