29. juli 2008

Alle synes vel selv at de har verdens beste barn?


Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg har lyst til å rope til hele verden at jeg har verdens nydeligste sønn! Han er så snill og god om dagen. En skikkelig herlig periode. Han har hatt den beste ferien i sitt liv. Vi har bare gjort ting som han synes er gøy. Og det får jeg igjen for nå. Masse klemmer og smil dagen lang. Han har til og med lagt til "min" etter mamma. Hver gang han roper på meg eller bare vil si meg noe, så sier han "Mamman min". Jeg blir jo helt rørt av sånt. Det gjelder forøvrig med pappa også da. Pappan min.. Han har også begynt å utvikle en form for humor. Vi synes det er gøy, og det merker han. Da ler han litt ekstra godt og gjentar det han gjorde om og om igjen. Til vi ikke ler lenger fordi vi er lei...
Jeg, som alle andre mammar, elsker å skryte av barnet mitt. Det er ikke noe galt i det. Jeg har jo ikke akkurat tenkt til å gå til lokalavisa med dette. Jeg har jo min egen blogg og her kan jeg rope ut om alt som faller meg inn. Og i dag vil jeg si at JEG DIGGER SANDER!!

Ellers nyter jeg sommervært her inne på kontoret med air con. Jeg pleier ikke å plages av varmen, men det gjør jeg nå. I går synes jeg det var helt grusomt. Det finnes en mellomting vel? Sander som er ute hele dagen, blir smurt med solfaktor 40 og får bade i spreder'n i barnehagen. Da hadde jeg likt å være ute. Men, nå synes jeg det bare er pes.
Jeg skal rett og slett på Sats i dag etter jobben. Der inne er det deilig og svalt. Jeg har en avtale med meg selv at jeg skal ha trent minst 20 ganger innen slutten av august. Jeg meldte meg inn (igjen) i slutten av juni. Har vært der 8 ganger allerede. Selv med 3 ukers ferie. Var hjemom to dager i ferien for å vaske klær og da trente jeg begge de to dagene. Bli gang nr 9 i dag da. Se der, så fikk jeg skrytt litt av meg selv også. Deilig!
Nyt solen dere som klarer det. Spis masse is og skryt litt hver dag.
Besos para todos!

Ingen kommentarer: