25. nov. 2009

Gaver til meg selv

I går var jeg ute en liten tur, på jakt etter skatter til meg selv. Vi har jo nå byttet ut vår beige sofa med en koksgrå. Da passer ikke de brune putene inn lenger. Jeg ville kjøpe tre stk. To like og en litt annerledes tenkte jeg da. Fant bare den som er "annerledes", som jeg bare vil ha en av. Den er så søt! Kjøpte den på Marie France House. Nå må jeg bare jakte videre på de to som skal være like og som man faktisk får lov å legge hodet ned på. Sander og Petter får ikke ligge med hodet sitt på denne! Hihi... Den er bare til pynt. Gir meg vel etter noen dager. Jeg får nok ikke gjennomslag for denne regelen. Men, det er lov å prøve seg.


Var også innom Kremmerhuset. Der er det så masse fint. Kjøpte en kakeboks som Sander skal få putte sine pekkerkaker oppi. Veldig fin. Så nå kan vi begynne å bake her.


Ingen kommentarer: