29. nov. 2009

1. advent


Denne helgen har vært hektisk og morsom. Startet helgen med julebord på San Leandro på Grünerløkka. Mange gode venninner, massse digg tapas og rosè vin. Lørdag morgen var vi på tur i duskregnet. Petter, Nora, Sander og meg selv. Gikk til den store lekeplassen her borte. På kvelden var Petter på julebord på løkka mens jeg tok med trolla mine opp til Elin og Ilan. De skulle også på julebord og vi passet på Noah. Sov over alle tre. Da klokken var åtte, sov alle tre og jeg kunne nyte resten av kvelden i sofaen med Sex and the city - the movie. Sett den mange ganger nå. Gråter og ler på de samme stedene fortsatt. Herlig film.

I dag har Sander og jeg vært med gode venner i konserthuset og sett Jul i Skomakergata. Kjempe koselig. Gutta og de minste barna satt på Peppes på Aker Brygge og ventet på oss. 16 pers til middag er koselig, hektisk og moro!

Nå har vi så vidt begynt å pynte litt her i huset. 1. advent i dag. Jeg er faktisk totalt blottet for julesteming. Noe som er helt ulikt meg. Kanskje den ammetåka har tatt meg så hardt at jeg har glemt at det er jul? Håper ikke det. Den kommer nok snikende etter hvert som pynten kommer til syne her. Vaskedamen kommer på onsdag. Jeg venter med resten til hun har fikset opp litt rundt oss.

Ha en strålende søndag og adventskveld. Nå venter Varg Veum og sofaen på meg!

Ingen kommentarer: