15. des. 2010

Saturday fever

Opp før fugla igjen! Tok på oss spaserskoene og ruslet fra hotellet, gjennom Chinatown og Little Italy og ned til Brooklyn Bridge. Så masse spennende på veien. Mye man kjenner igjen fra tv og film. Jeg husker kanskje mer enn andre.... :-)
Gikk halvveis over broen. Fikk sett hele Skyline her i fra. Gikk tilbake og spiste frokost på en Starbucks i Financal District. Neste stopp Ground Zero og Century 21. En super billig outlet. Shoppa i massevis igjen. I alle fall alle de ander. Jeg var så sliten og ikke i shopping mood i det hele tatt. Men, det ble noen skatter allikevel. Men, mest på Petter da selvsagt. Og mye til Sander denne dagen. Verre med meg og Nora...
En liten pause på en kafe. Så sko-shopping. En liten pause på en bitteliten pizzakiosk. En slice på hver og så taxi hjem. Hvile, fikse seg, nyte synet av dagens fangst. Så dro vi på Best Buy (type Elkjøp). Karianne og Tom kjøpte seg iPad. Petter holdt nok på å ryke på en selv. Men, gjorde det ikke.
Rusla rundt i Soho. Petter og Tom gikk på pub. Karianne og jeg gikk på Marc Jacobs, Kenneth Cole, SunGlasesHut og Victroia Secret. Så middag på Dos Caminos. Nydelig guacamole, god øl, men Petter og jeg var litt uheldige med maten vi fikk. Ikke noe galt med stedet, men vi likte rett og slett ikke det vi fikk. Vår feil...
Denne restauranten lå i et galleriområde. Vi myste litt rundt for å se om vi fant Galleri Sand (Aune og Marianne), men fant ikke. Så gikk vi på pub igjen. Ble tidlig kvelden etter closing dinner.
Karianne og Tom hjem i morgen.

Ingen kommentarer: