4. des. 2008

Bakedag


I dag skal mamma og Elin komme å bake sammen med Sander og meg. Handlet inn en hel haug i går. I dag fikk Sander en liten kjevle i kalenderen sin. Han la den fra seg med det samme og ville åpne en annen pakke. Så jeg tror ikke han ble så glad egentlig. I morgen og på lørdag får han litt godis, så da retter det seg nok opp igjen.

Jeg kjøpte masse julegodterier i går. Gud så dyrt alt er. Bare fordi det heter noe med "jul" og er i røde poser eller rødt papir, så er det dobbel pris virker det som.

Skal lage sånne store pepperkakehjerter som skal henge i vinduet. Skal pynte med bare rosa og rødt godteri. Tror det blir fint. Har nemlig sett det her på jobben.

Pepperkakehuset blir montert ut i fra ferdigkjøpte deler. Men, jeg har kjøpt en hel del stæsj til å pynte både hus og hage.

Har også tenkt til å lage en slags konfekt. Av marsipan og nougat. Tror det blir godt. Det blir skikkelig nisseverksted hjemme hos oss i dag. Koselig. Pappa kommer også. Men, noe sier meg at han kommer til å sitte i stua å se på tv eller høre på oss.... tv tenker jeg.




Ingen kommentarer: