8. mai 2009

God helg!

Slenger innom på tampen av dagen for å ønske god helg! Denne helgen er forsåvidt like busy som alle andre helger. I kveld skal jeg først på pedikyr-time og så hjem å ta i mot besøk av Mette, Torstein og Mille. I morgen skal Sander og jeg på shopping med mormor. Og på søndag skal vi faktisk på lunsj på Hvasser. En liten svipptur ned dit på en søndag er ikke å forakte. Blir kjempe koselig. Gleder meg til det.
Ellers er alt åpnet.... Vi skal vel fortsette å øve litt til 17. mai også. Den store generalprøven er på mandag nemlig. Og da bør Ja, vi elsker sitte spikra! Nesten i mål nå. De som går i barnehage er jo ekstra heldige. De får gå i tog på fredag 15/5 med bare barnehagen og med resten av folket på selveste 17. mai. Må finne frem flagg og sløyfer nå dere. Ikke vente til siste dagen med slikt. Da blir det stress. Og det er ikke nødvendig. Jeg har en mini-karrière i Din Sko også. Så med de sier jeg; ikke kjøpe 17. mai-sko til barna eller til dere selv den 16. mai!! For det første er det helt utplukka. Da kommer irritasjonen snikende. Både på deg og personalet i butikken... Og for det andre kan du banne på at den lille kommer til å få kjempe gnagsår. Helt nye og stive sko en hel dag er ikke godt for noen!
Så, løp og kjøp nå! Mens du enda har noe å velge i. Og mens du enda har tid til å innkjøre skoene dine. Så blir det en fin dag for hele familien!

Håper dere alle får en strålende helg og at solen kommer tilbake igjen snart. I dag er det jo virkelig kaldt!

Ingen kommentarer: