18. des. 2009

Noras første grøt

I dag fikk Nora grøt for første gang. Det var nok med litt blandede følelser at hun tok i mot det jeg serverte. Lagde en liten smaksprøve-porsjon med helt vanlig hvetegrøt. Hun spiste litt, brakk seg litt, grøsset og spiste litt igjen. Var nok veldig rart. Jeg prøvde litt sviskepurè oppi også. Sånn for smaken sin skyld. Men, jeg tror hun likte det bedre uten faktisk. Ble kanskje litt mye nytt på en gang? Vet ikke. Prøver igjen i morgen. Får holde med en liten porsjon om dagen nå i starten.
Hun får en del NAN erstatning, fordi jeg ikke har så mye melk som hun kunne ønske at jeg hadde. Men, jeg får ikke hatt malt oppi. Hun liker ikke det...heller... Så derfor tenkte jeg at det kunne være litt smart med litt svisker i grøten, så magen ikke blir så hard. Eller? Kanskje det ikke er noe poeng. Jeg vet ikke.... Må prøve meg fram. Hva tror du? ;-)




Ingen kommentarer: