21. mai 2008

Jenter og sånt...



I dag kjenner jeg at jeg skriver bare for å skrive. Det gjør jeg vel alltid men... Jeg har så mye jobb å gjøre hele tiden. Men, jeg trenger en pause i blandt. Mens andre er ute og røyker, skriver jeg litt i bloggen min. Hører selv at jeg høres ut som et morsomt menneske! Men, i dag er det kaldt og jeg gidder ikke henge på hjørnet nå. Det er jo røykerne som er det mest sosiale, så egentlig burde jeg begynne å henge der litt mer. Men, jeg har ikke tid til det jeg. Eller dvs jeg tar meg ikke tid til det. Jeg har jo ikke mer å gjøre enn andre, selv om det høres sånn ut. Det bare blir sånn.


Men, når sommern kommer igang for alvor, da skal jeg ta meg mange is-pauser. På røykehjørnet... bli med på sladder og bli oppdatert på alt det viktige som skjer.

Min "lunsjpartner" og jeg har hatt noen lunsjmøter i blant. Men, vi har nå blitt enige om å droppe det. Lunsj = fjas og behov for å snakke og tull og ingenting. Møter for vi ta etter lunsj. Vi fortsetter som regel oppdateringer på tv-serier og nyheter inne i møterommet også da. Men, sånn er det. Noen ganger er det viktigere.


Jenter har behov for å bare prate piss i blandt. Jeg har behov for det ganske så ofte. Nå mens P er så mye borte (nesten hver kveld i 4 uker fremover...) har jeg i alle fall et stort behov for å prate med noen andre enn en 2 åring på kveldstid.


Jeg har sammen med 9 andre venner startet en slags syklubb. Dvs at vi kaller det syklubb fordi det var det mammane våre kalte det. Men, jeg kan love at det ikke er noen i den "klubben" som syr. Men, vi prater piss, koser oss og LER. Og det er så moro. I kveld skal vi samles hos C. Gleder meg masse til det. Vi hadde en helg sammen for noen uker siden. Det var helt sinnssykt moro. Vi ler hele tiden. Spesielt av de som ikke er der... ha ha.... nei da. Men, sånn er jenter. Noen er kanskje verre enn andre. Men ALLE jenter prater piss og liker det...tror jeg da :-)


Kanskje du leser om oss i avisen i morgen? Jeg fant i alle fall denne artikkelen i en nettavis i dag:


Politiaksjon mot syklubb


Venninnene lekte mimeleken. Til slutt ble de så høylytte at politiet måtte rykke ut.

Av Bjørn Carlsen (iOslo.no)


Venninnene var samlet til syklubb lørdag kveld, og stemning ble etter hvert meget bra. Etter hvert så bra at politiet fikk en melding i 02.30-tiden om hyl og skrik fra leiligheten på Enerhaugen. Politiet antok det kunne være kvinnemishandling, og var på stedet etter kort tid.
Da de kom fram fant de imidlertid kun de seks venninnene som var samlet til syklubb. De hadde lekt mimeleken, og det hele hadde utartet en smule. Politiet dra fra leiligheten etter at å anmodet jentene om å være litt roligere.

Ingen kommentarer: