4. mai 2008

Deilig med langhelg




Dette har vært en helt super langhelg. Jeg har gjort masse morsomme ting både med familien min og med mange venner. Festen hos M2M på onsdag var supergøy. God middag og mange gode venner og masse masse vin. Måtte nok innse P sine begrensninger før han så de selv. Så jeg dro han med meg hjem i nattemørket. Det regnet og jeg hadde pumps. Men, det er ikke så langt å gå, så det gikk fint. Lånte P sin regnjakke på vei hjem. Jeg informerte han ikke om at det regnet, så han merket det heller ikke. Hverken at det regnet eller at han ikke hadde på seg jakke..

Torsdag spiste jeg, søster og S lunsj sammen med kusinen vår i Asker. Kjempe hyggelig lunsj som varte helt til ut i syv tiden på kvelden.

Fredagen og lunsjen hos K har jeg fortalt om allerede....

I går var vi på fest hos M og C. De hadde bestilt nydelig tapas og laget verdens beste dessert. Bra fest ble det. Noen måtte legge seg ned på litt pga overspising. Andre øvde på beatbox rytmer på verandaen og resten fyllepreika om fødsler og skrekkhistorier. Vi kosa oss masse i alle fall. Mange morsomme mennesker.
S har fått vært på EKT i dag. Fikk 40,- til geit faktisk. Men, det var nok ikke fordi pappa P hadde tatt på spanderbuksene. Det var fordi han var der sammen med bestemor og bestefar, og pappa P hvilte seg litt i sengen hjemme. Heldig for S.

I dag har vi grilla og flata helt ut. Nå skal jeg legge meg etter en lang diskusjon om hvilken film vi skal se på. P ser nå på en kokkos film hvor handlingen er lagt til år 1184. Jeg blogger litt i stedet. Vet ikke helt hvem som vant diskusjonen jeg. Hvis han føler at den filmen er en seier, ja så vant han vel da. Jeg skal legge meg langt under dyna i alle fall. Må lade opp til en ny arbeidsuke nå.
Kun fire dager, så sitter jeg på flyet til Amsterdam. Shopping med damene. Det blir gøy det. Den helgen gleder jeg meg til å skrive om :-)

Ingen kommentarer: