24. apr. 2010

Våren er her!

I dag har vi hatt en fantastisk vårdag. Begynte med at jeg fikk sove litt lenge, mens Petter stod opp med trolla. Var på JACKS i går og det ble sent. Nydelig mat og toppa damer hos Caroline. Alltid så moro. Takk for bra kveld!!!
Sander, Nora og jeg gikk en tur i butikken etter frokost i dag. Kjøpte oss middag, is og lørdagsgodt. Sander fikk velge seg to ting i tillegg til Elias potetgullet. Elias er standard vare hver lørdag. Han valgte Love hearts og Hubba Bubba. Likte ingen av delene. Prøvde å si det inne i butikken. Men, som vanlig når det gjelder godis; jeg snakker til døve ører!
Da vi kom hjem var det bare å brette opp arma og starte vårjobbingen. Petter vasket trappa ute, som må lakkes i år. Vi raket og kostet og spylte ute ved inngangen. Fiksa terrassen nede. Nå er begge uteplassene klare til bruk. Snakket med naboene i dag om ny sandkasse og ny benk på lekeplassen. Det trengs virkelig. Blir nok en fin sommer i nabolaget det her. Må nyte maks nå! Har bare en måned igjen av permisjonen min:-)
Petter er vift i dag. Vorse og byen! Det er ikke ofte. Fest på meg i går. Og fest på Petter i dag.
Ha en fin fin lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer: