5. apr. 2010

Påskereferat

Påsken er over for i år. Den ble annerledes, men fin allikevel. Vi har jo feiret bypåske, som tidligere nevnt. Onsdag kveld var vi bare her hjemme. Hadde en del å bearbeide da. Vi fikk besøk av Linn og Kristian. Det var veldig hyggelig. På torsdagen dro Petter til Ullevål for å besøke Morten. Jeg tok med meg Nora og Sander og dro til 4H gården på Lindeberg. Der møtte vi Caroline, Morten, Amalie, Kasper, Lene, Morten og Sebastian. Etter en liten stund ble alle "kastet" ut og gården ble stengt! Sauene var plutselig syke.. Vi dro like godt til Morten og Caroline alle sammen. Petter, Bjørn, Kristian og Maja kom også dit. Kjempe koselig ettermiddag. Te og sjokolade og masse skravling.
Fredag: Petter var på Ullevål på dagen. Middag hos Karianne og Tom på kvelden. Der var også Lars og Ellen. Mye vin (på enkelte...) og god mat. Sander og Nora ble lagt der. Vekket de på natten og tok de med hjem. Jeg kjørte bil da. De er så snille og sovner med det samme. Uansett hvor vi er. Herlig! Lørdag: Middag hos Morten, Lene og Sebastian. Caroline, Morten, Amalie, Kasper og Maja var også der. Nydelig mat! Og nydelig vin... Petters tur å kjøre bil hjem. Gjorde det samme som dagen før. La barna der og tok de med i bilen da vi dro hjem.
Søndag: Petter var på Ullevål, mens vi andre tre + mormor og morfar gikk tur i finværet i nesten to timer. Så middag her hjemme hos oss.
Mandag: Middag hos Mette, Torstein, Mille og Anders. Der var også Katrine, Pål og Pernille. Årets første grilling! Åh, det var digg...

All in all, en veldig sosial og hyggelig påske.

Det går fremover med Morten og det er så bra. Petter er en del på Ullevål. Når han ikke pusser opp. Han er super flink. Det blir veldig fint. Nå er der ikke lenge til jeg skal starte på innredning av rommene til trolla mine. Det gleder jeg meg veldig til. Og så gleder jeg meg masse til å få stua tilbake i ren og ryddig stand. Akkurat nå er det byggeplass og masse masse støv. Da er det deilig å bli bedt på middag hver kveld :-)

Ingen kommentarer: