12. aug. 2009

Tusen takk!

Tusen takk alle sammen for mange hyggelige hilsner og gratulasjoner. Har jo fått så mange!! Kjempe gøy :-)
Her hjemme går no dagan. Rart å ikke være på jobb. Men, jeg koser meg masse. Nora er snill og Sander er snill. Klager ikke på det! N legger seg fortsatt kl 23 og sover til syv. Herlig!
Jeg er uthvilt og har masse overskudd.
I morgen og fredag er det planleggingsdag i barnehagen. Da skal jeg nok få kjenne på det å ha to barn hjemme en hel dag. Tror Sander kommer til å være hos bestefar i morgen. Men, på fredag skal han være her sammen med oss.
Vi har klaget på komfyren vår som vi kjøpte for snart tre år siden. To telefoner til Lefdal og vi får en ny levert på døra. Og de tar med seg den gamle. Helt graits! Makan til service. Dvs at jeg må være hjemme mellom 8 og 16 på fredag. Kan nok bli litt kjedelig for Sander. De skal ringe en time før de kommer da, så vi kan i hvertfall gå ut en tur.
Nå skal jeg ut å rusle meg en tur i sola og hente Sander i barnehagen. Håper han er villig til å gå hjem i dag! :-)

Ingen kommentarer: