21. aug. 2009

Ostepop til besvær

I dag har jeg vært og spist lunsj på jobben min. Det var så hyggelig å se alle sammen igjen. Nora gikk på rundgang blandt damene. Hun er vandt til det nå. Det er en stor del av livet hennes det. Går fra fang til fang..
Petter er på jakt i kveld. Og Sander er på hytta med mormor og morfar. Vi jentene har tatt oss en real lur her hjemme på sofaen. Snart skal jeg lage middag til meg selv og jeger'n. Men, først skal den nye komfyren komme. Igjen... Andre gang i løpet av en uke at vi får en ny. Fikk en ny levert på døra som viste seg og ikke være induksjonskomfyr allikevel. Så da måtte vi få enda en ny. Kort-versjon. Det holder det. Ikke så spennende akkurat. Den kommer i alle fall om en halvtimes tid.
Da jeg handlet i stad, tenkte jeg på at jeg ikke skulle kjøpe så mye godis til i kveld. Holdt meg til en liten pose med ostepop som vi kunne dele etter middagen i kveld. Men, nå mens Petter har vært ute har jeg spist den opp! What do do? Skal jeg vekke Nora, putte henne i bilen, kjøre bort på Statoil og kjøpe en ny? Eller skal jeg bare late som ingen ting og håpe på at Petter ikke husker at jeg har kjøpt en sånn en pose?
Sjansen for at han har glemt det er liten. I alle fall når det er det eneste jeg har kjøpt. Får kanskje si i fra før første øl'en eller vinglasset er "innabor's". Ellers blir jeg vel nødt til å stikke ut å handle allikevel.
For et stort problem! Makan.... ha ha.....
I kveld er det Amanda på tv. Det synes jeg er moro. Skal benke meg foran skjermen og røres til tårer av alle takketalene. Med eller uten ostepop...

Ingen kommentarer: