8. aug. 2009

Familiebesøk

Vi får huset fullt av familiemedlemmer i dag. Petter har bursdag i morgen og har invitert til kaffe og kaker i dag.
Brownies, kringle og boller er nå nybakt. Huset er vasket og ryddet og verandaen er gjort klar til besøk. Det var jo meldt så fint vær i dag. Men, nå regner det altså. Håper det bare er en skyll som går forbi. Vi får jo aldri brukt den. I alle fall ikke så mye som vi hadde håpet.

Nora er fortsatt like snill. Snill i den forstand at hun sover gjennom hele natten. I dag måtte jeg vekke henne kvart på åtte. Da var jeg helt "sprengt" og kunne ikke vente lenger... hihi... hun er så god. Spiste en hel masse og sovnet igjen med det samme. Hun sover enda. Håper hun sover helt til det kommer folk hit. Da skal hun nok gå fra fang til fang resten av dagen. Ingen av de fire besteforeldrene hennes har sett henne siden sykehuset. De gleder seg stort til å komme hit i dag.
Jeg gleder meg også. Mamma og pappa har vært ute på vift igjen. Så i dag får jeg en ny parfyme. Etterlengtet... Min favoritt Chanel Allure. Den er bare nydelig.
Petter får også ny parfyme i dag. I bursdagsgave fra dem.

Nå må jeg hive meg rundt og fikse resten til folket kommer. Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer: