31. aug. 2009

Herlig, det er mandag!


Helgen er over, uka er i gang og lunsj-livet venter! Nå skal Nora og jeg gjøre oss klare til å spise lunsj med Merete, Birk og Marit. Salat på Lille Persille i dag. Mmmmm :-)

Etter lunsjen skal jeg møte Petter på Skeidar. Muligheter for sofa-kjøp. Håper å finne en jeg kommer til å elske med det samme jeg ser den. Har en i kikkerten allerede. Håper den er så fin som den ser ut på nettet.

I dag begynner Greys igjen! Åh, det gleder jeg meg til. Lenge siden jeg har sett alle lege-vennene mine nå. Har en del tv-venner kan man si. Petter skal jakte i dag, så da blir det bare meg, sofaen og MC-det-ene-og-det-andre, alene. Sander har jo sovnet for lengst når de kommer. Nora sover hele tiden uansett.... :-)

Ha en fin-fin mandag alle sammen !

Ingen kommentarer: