31. mars 2009

Liten oppsummering...

Nå har det plutselig gått en hel masse med dager. Tiden flyr fra meg. Igjen... Helgen gikk som vanlig som en drøm. Brått var den over! På fredag var vi vel bare hjemme. Jeg var så sliten etter noen tunge og harde arbeidsdager. Skikkelig sjauing og tunge løft. Puh! Er ikke så sterk som jeg trodde. La meg halv ni på fredag. Sov til neste dag. Spennende selskap i meg om dagen... Lørdag morgen kom Elin og Noah på besøk. Vi gikk en liten tur i solskinnet. Lagde kakao og spiste kanelboller. Så dro vi til svigers på Ekeberg. Sander skulle sove over hos de og vi skulle på fest til Mette og Torstein. Koselig kveld med mange hyggelig folk.
Søndag dro vi og hentet Sander som var ute i sola med akebrettet. Kosa seg skikkelig. Bestefar hadde laget snøhule, men han ville ikke gå inni da. Litt skummelt det der. Men, han viste den stolt frem til oss da vi kom. Og tok like godt æren for hele byggingen.. :-)
Resten av dagen ble tilbrakt hos Karianne og Tom. De har fått seg en skikkelig fin kjellerstue, hvor barna koser seg masse. Hilde og Per var også der. Sander koser seg med Olivia og Julie. Han fikk vel i seg en fem-seks vaffelplater også da. Elsker "gafler"...

I går var jeg på "Baby shower" på ekte amerikansk vis. Connie hadde arrangert for Katrine. Hun fikk masse fine rosa ting. Og vi koste oss med ost og kjeks. Kjempe koselig kveld!

Ingen kommentarer: