5. mars 2009

Get-boks

Må faktisk bare legge til litt skryt om meg selv. På søndag så jeg en hel Himmerblå-episode, og på tirsdag så jeg en hel Frustrerte fruer episode! Det er lenge siden sist. Kanskje jeg er på vei mot "ikke så trøtt lenger"?
Men, det som er kult, er at jeg endelig har fått vilja mi når det gjelder hva slags Get-boks vi skal ha. Det kom jo en fyr på døra fra Get med ny dekoder til oss. Via Sameiet. Vi kjøper ikke av tilfeldige selgere på døra... Men, han kom med den kjipeste selvsagt. Jeg har mast lenge på at jeg vil ha sånn som tar opp programmer. Jeg trenger det! Slik at jeg kan se på ting i våken tilstand. Følger ikke med på så mye som det høres ut som her da. Men, noe blir det jo.
Endelig fikk jeg gjennom hvor lurt det er. Etter at Petter skjønte at det er gratis å bytte inn den vi har til en annen type. Og at det koster kun 79,- mer per måned. Boks må vi jo ha uansett. Det sier Sameiet nemlig!
Hvis det fortsatt er noen som ikke vet hva jeg snakker om (trodde egentlig det bare var oss som ikke hadde sånn nemlig...), så er det en innstilling som går på navn på programmet og ikke datoer og klokkeslett... Puh! Lang setning. Anyway, jeg tar nå opp Cæsar, Himmelblå og FF hver gang det går. Nå slipper jeg å tenke på når det går. Jeg kan se på det når det passer meg best. Og det tar opp hver eneste uke. No stress.
Har bare hatt den et par dager da, så jeg har ikke fått tid til å nyte den enda. Men, den kommer til nytte snart. Neste gang jeg sovner. Eller neste gang jeg er på noe sosialt og kommer sent hjem. Jeg er ikke så gal at jeg styrer livet etter tv-seriens klokkeslett liksom.
I alle fall nesten...... Ikke nå som jeg har sånn boks... Nei, jeg var ikke det før heller. Jeg drar ikke hjem fra ting for å rekke en serie. Overlever uten å få med meg alle episodene.

1 kommentar:

Anonym sa...

En slik boks er bare et must!!! Vi har hatt vår ca 1/2 år. Men lurer på om den faktisk resulterer i at man ser mer på tv totalt...
Som du sier, hvis man ikke er sånn som drar hjem fra ting for å få med seg en serie, men nå så bruker man heller den lille fritiden man har på å se opptak. Jaja, jeg har hvertfall blitt avhengig!
Også har vi tatt opp masse Dora the Explorer, så Truls kan se dem om og om og om og om igjen...