22. mars 2009

Aktiv helg!

Dette har så langt vært en ganske busy helg. Fredagen var vi i og for seg ganske i ro. Hjemmelaget pizza og gullrekka.... Petter dro til Badgastein på lørdag morgen. Sander og jeg sto opp tidlig, så jeg fikk unna noen Brothers & Sisters episoder. Sander sovna på sofaen, så jeg tror ikke han synes det var så spennende. Jeg gråt og var helt skakk-kjørt etter på. Tvillingfødsel +++ som ikke gikk så bra. Huff det var trist. På formiddagen dro vi for å møte Elin og Noah på Baby Shop på Karihaugen, dro videre til Merete og Birk for en spasertur i sola. Vi gikk rundt Østensjøvannet og matet alle fuglene med brød vi hadde med oss. Sander syntes det var så gøy. Litt vanskelig å svelge det at den sterkeste vinner og dermed får mest mat. Han prøvde å dirigere de litt, slik at alle skulle få litt hver, men ga egentlig ganske fort opp. Et vrient prosjekt. Føret var ikke toppa, så vi var slitne og svette da vi kom hjem til Merete. Vi ble servert vafler og muffins. Mmmmm. På kvelden dro Sander og jeg opp til Katrine på jentekveld. Hun hadde som vanlig diska opp med en hel del. Tapas og muffins og masse godis. Kjempe koselig kveld. Den sluttet litt tidlig for vår del da. Sander var utslitt og skikkelig grinete etter en lang dag. Sovnet i bilen og sov til i dag mer eller mindre. Nå skal vi ut igjen. Linnea fyller et år og det må feires! Vi gleder oss til pølser og kaker på Oppsal om bare en times tid.
Ha en fin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer: