30. apr. 2008

Og sånn for å avsløre meg selv...






...nei jeg har ikke begynt å sykle enda. Men, jeg har blitt veldig flink til å gå tur. Jeg går på kvelden. En halvtimestid, jeg og iPod'en min. Prøver å få det til så ofte som mulig. Og ja, det har faktisk blitt ganske ofte. Med min flaks, så har jeg møtt på den samme naboen hver gang jeg er ute. Så han tror nok sikkert at jeg er en super power walk nabo som han skulle ønske han kunne kopiere. Det liker jeg i alle fall å innbilde meg at han tenker...
Kanskje jeg rekker å skvise inn en tur i kveld. Før festen. Men, etter at jeg har kjørt 11 mil. Og tatt litt vare på katten. Og funnet frem det jeg skal ha på meg. Og det P skal ha på seg. Og strøket det.... bare vente til neste oppdatering.. jeg skal nok få det til. Akkurat som syklingen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får la P stryke :)

Lumpa