23. apr. 2008

"My dog ate my homework"


Greit, så har jeg ikke syklet i dag. Men, det har en helt naturlig forklaring. Jeg skulle jo egentlig fikse sykkelen i går. Men, så fikk jeg aldri tid. Jeg måtte nemlig ut å handle klær til S. Han, stakkars, går med boblejakke og tykke støvler i barnehagen. I denne vår-varmen... så jeg måtte ut å kjøpe jakke og joggesko. Og nytt regntøy, og en hel del til meg selv...som bare havnet i posene mine. Hmmmm. Finner jo alltid så mye nyttig når man ikke skal kjøpe noe. Etter dette dro jeg hjem og JOGGET en halv time. Så lagde jeg middag. P og S var på fisketur. Så når jeg hadde huset for meg selv, måtte jeg passe på å få ryddet skikkelig, i og med at vaskedamen skulle komme i dag. Hun liker ikke å rydde. Hun vil bare vaske... Og for at jeg skal være sikker på at hun kommer til over alt, må jeg rydde skikkelig. Jeg bor sammen med to rote-huer, så det tar faktisk litt tid. Når de kom hjem, så spiste vi middag. Så skulle S legge seg. Og så skulle jeg bare sette på en maskin og henge opp en annen. Så skulle jeg bare stryke 6 bukser. For vaskedamen liker ikke å stryke bukser. Bare skjorter... Så måtte jeg bare bare bare... så var klokka 21:40. Og alle jenter vet hva som skjer på en tirsdag 21:40. Frustrerte fruer. Jeg følte meg ganske frustrert selv da jeg datt ned i sofaen for å se episoden. Fikk gjort en hel del, men ikke den ene tingen jeg egentlig skulle gjøre. I morgen kan jeg ikke sykle fordi jeg P skal bort. Jeg må levere og hente i barnehagen og det kan jeg ikke gjøre på sykkel. Så alt i alt kan vel dette kalles en "my dog ate my homework" story... bortsett i fra at alt her faktisk er sant da.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi:) Du er ganske så morsom altså:) Nå sitter jeg her på jobb og gjør SÅ mye fornuftig (eller no), og det er så gøy å titte innom siden din og lese litt om hva som skjer. Mee likee.

Solveig sa...

Hei Maja! Tusen takk. Gøy å skrive litt i blandt. Blir litt oftere enn jeg hadde tenkt. Det er gøy. Hvordan har du det da bruden? Klem S :-)

Anonym sa...

Ho ho den var artig :) Kanskje like greit å skrive om hva du har gjort og ikke skal gjøre så slipper du å forklare :)

Umpa