28. juli 2009

Termin!

Når skjer det, når skjer det??? Ikke før i morgen... Sprøtt å vite når dagen er her faktisk. Sander kom med en kjempe god start på dagen i dag. Jeg har sagt til han at på onsdag (altså i morgen) skal bestefar hente han her på morgenen. Han skal ha fri i barnehagen og være hjemme hos bestefar mens jeg er på sykehuset. Hver dag spør han hvilken dag det er i dag og om det er lenge til onsdag. I dag så satt han og prikket seg med pekefingeren mot tinningen. (Slik Ole Brumm gjør). "Tenk, tenk, tenk... Jeg har en idè!", sier han plutselig. "Jeg kan jo være med til legen og ta ut babyen! Det var lurt mamma!" Ja, kjempe lurt, tenkte jeg. Må jo le da. Han er et eneste stort smil og gleder seg som bare det. Han skal få komme på sykehuset så snart det er klart til å ta i mot besøk. Han skal få være aller aller først. "Storebror Sander". Huff, dette begynner å bli alt for virkelig og alt for nærme i tid nå. Spenningen og pulsen stiger!

Ingen kommentarer: