23. juli 2009

Prøver å få tiden til å gå


I dag har jeg vært super-effektiv! Jeg har bakt 40 boller. Strøket en hel haug med klær. Dvs en hel haug med skjorter til Petter. Vært ute å kjøpt duk og brikker til det nye hagebordet. Storhandlet mat. Hentet i barnehagen. Laget middag. Vasket og hengt ut klær. Og ryddet opp etter gutta mine.. Nå skal Petter få "jobben" med å bade Sander og jeg skal flate ut resten av kvelden.
I morgen har jeg en aldri så liten liste jeg skal gjennom før P og S kommer hjem. Så får vi 6 pers på grillings på kvelden. Skal bli veldig koselig. Håper vi får det været vi er lovet og at vi kan sitte ute på terrassen hele kvelden. Jeg har forresten også vært på blomster-shopping i dag. Tilbud på orkideer. Så da ble det en del nye av de også. Samt blomst til mitt nye hagebord. Driftig dag!

Ingen kommentarer: