26. juli 2009

Nye ting + helg

Helgen er over snart.. Igjen... Ikke at det spiller noen rolle for meg om det er helg eller ikke. Jeg har fri uansett. Men, det er hyggelig at resten av familien har fri også da. I går var vi på Ekeberg, i teltet. Det er alltid best å dra på lørdagen før Norway Cup kickes i gang for fullt. Masse tilbud og ingen folk. Petter og jeg fikk oss hvert vårt par med sko. Munk-sko. Sander fikk en regnfrakk. Jeg ble plutselig akutt sliten og ville hjem. Magen (eller rettere sagt innholdet) presser nedover nå. Litt slitsomt å gå masse. Da vi kom hjem, hadde den nye telefonen min kommet fra Telenor. Petter var så snill og hentet den på posten. Den er kjempe fin. En Sony Ericsson. Har alltid hatt Nokia, så det er litt uvant. Men, jeg liker den.
I dag har Petter fisket hele dagen, sammen med Pål og Espen. Sander har vært inne hos naboen og lekt. Fikk meg en time på sofaen alene. Deilig. Ellers vært ute og lekt med Sander og de andre naboene i ettermiddag.
Nå er jeg helt utslitt. Skal rett og slett legge meg snart. Sander er litt mye om dagen. På en hyggelig/søt/masete måte. Han skjønner nok at det skjer noe når som helst nå. Det er bare mamma som gjelder. Mamma må lese, legge, bade, synge, leke osv. Skal sitte på fanget mitt hele tiden. Bli kilt av mamma. Holde mamma i hånda hele tiden. Osv osv.. "Du er bare min mamma!" Jada, sier jeg. Det er jeg. Han er så god da. Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå når jeg kommer hjem med en baby om bare få dager!!!!! :-)

Ingen kommentarer: