11. nov. 2008

Observering

Må si at jeg startet uka ganske bra i går. Kun sunn mat og en skikkelig heavy aerobic time i ni tida. Puh! Den var tøff. Men, veldig deilig. For en tid tilbake var jeg på et seminar med jobben hvor vi hadde leid inn en del foredragsholdere i ulike fag. Bare for moro. Jeg var på et som hadde med personlighets-testing og "din plass i teamet" og gjøre. Veldig spennende. Hun hadde med en del bilder som vi studerte og diskuterte. Jeg fikk disse bildene på mail i en helt annen sammenheng. Spam rett og slett. Men, det var moro å se de igjen. Ta en titt på de og se hvor observant du er. Det var det bildene ble brukt til i den sammenhengen i allefall. Noen er lettere enn andre. Det er en helt på slutten som skulle være svært vanskelig. Jeg så 11 ansikter med det samme. Trengte ikke tid på å lete etter de. Så jeg vet ikke jeg.... Men, test deg selv og se hva du finner på de ulike bildene. Jo lenger du ser på de jo mer kommer frem. Skriv i kommentarfeltet mitt hva du opplevde. Jeg er veldig spent på det! God fornøyelse :-)





































Ingen kommentarer: