28. nov. 2008

Endringer, endringer...

Nå er jeg litt lei meg og litt sur på naturens "krefter". Vi skulle egentlig reise på hytta i dag. Bare vi tre. Har gledet oss masse. Peis, bok, vin, kakao osv... Men, i går ringte pappa og sa han hadde snakket med bonden der oppe. Han som måker osv. Han sa det var bare å glemme å reise opp denne helgen. Speil blank is hele veien opp. Det har vært mildvær i det siste, og det skulle fryse på fra i natt av. Vi har vært der oppe en gang før, i sånt føre. Mamma, jeg og Sander brukte 4,5 time fra Gol og opp. Hvilket tar 1/2-time til vanlig. Så det må vi bare droppe det.
Men, vi skal sikkert få en hyggelig helg allikevel vi. Vi skal i hvertfall være sammen alle tre. Det er ikke så ofte vi er det i november og desember. Petter flyr som en strikkball mellom julebord og julelunsjer. Og jeg avlyser alle de tingene jeg hadde tenkt og ønsket til fordel for det. Men, sånn er det nå en gang.
Anyways.... god helg alle sammen. Jeg skal gå hjem nå. Nyte dagene med helt fri sammen med gutta mine :-)

Ingen kommentarer: