22. aug. 2008

Helg

Nå er det snart helg! I dag skal jeg ut med venner på Latter / Stand Up. Det skal bli veldig gøy. Det skal også bli veldig deilig med en barnefri morgen i morgen. Skal prøve å sove lenge. Det som er typisk med sånne morgener, er at jeg våkner så tidlig. Når jeg vet at jeg kan sove så lenge jeg vil, så går det ikke. Men, jeg skal gi det et godt forsøk.
I morgen skal Cathrine og Are gifte seg! Gleder meg stort til å se henne i brude-stasen sin i kirken. Hun er sikkert kjempe fin. Jeg har sett Elin i forlover-kjolen, og det var også kjempe fint. En liten gravid mage unner alt det rosa fine stoffet. Virkelig fint.
Resten av helgen skal jeg kose meg sammen med mann og barn. Ellers ikke noe annet å rapportere fra en, som vanlig, busy fredag på jobb.
Kommer sterkere tilbake etter helgen, med oppdatering på bytur og bryllup. God helg!

Ingen kommentarer: