5. mai 2010

Dagens middag


I dag mekket jeg sammen en middag på 1 2 3. Dvs 1 - 3, eller noe sånt. Etter at vi var ferdig å spise, kom jeg på at jeg haddde glemt en to ting i retten min. Kampens hete...
Uansett: Stekte to kyllingfileter i ovnen. Med salt og pepper på. Kokte tagliatelle ved siden av.
Fordelte pastaen på tallerken. Skivet kyllingfiletene på langs og la de over pastaen. Hadde en liten dressing over. Den besto av olivenolje ( 0,5 dl), balsamico (2 ss), 1 chili hakket i små små biter og revet skall av en halv lime. Ca ca....
Helte en del av dette over kyllingen og pastaen. Ristede pinjekjerner på toppen. Som sagt så glemte jeg bort to ting jeg skulle ha med. Nemlig ruccola og cherrytomater. Det ble veldig godt, men hadde nok blitt mye bedre og mye mer smak med de to tingene. Får lage noe annet i nærmeste dagene som inneholder ruccola og tomater i stedet da.

Ingen kommentarer: