6. jan. 2010

Hytta i romjula

Vi tok oss et par dager på hytta med mamma og pappa i romjula. Deilig! Nora sov inne hos mamma og pappa. Pga plassmangel til reisesengen. Og Sander sover på sitt eget rom. Dermed fikk Petter og jeg sove lenge begge dager. Så deilig. Det var veldig kaldt, så Nora og jeg holdt oss for det meste inne. Sander var ute i timesvis. Gikk på langrenn og sto på slalom. Han er så flink! Jeg sto i vinduet og så på han hele tiden. Kjempe gøy. Fikk oss tre deilige dager. Masse god mat, vin og Geni! Jeg elsker å spille spill. Og da må resten av familien henge på. Og det gjør de også. Med "stor glede".... Neida, de liker det også. Bare ikke såååå godt som meg. Fikk lest litt også da. Har jo nå noen nye bøker som lå og ventet på meg under juletreet. Gleder meg til å lese de. "Øya" blandt annet. Den gleder jeg meg veldig til. Kommer book report så snart jeg har lest den. Noen bilder fra hytteturen:


Mormor og Nora koser seg før sengetid

Koser meg med trolla mine ved frokostbordet


Øl må man ha. I all slags vær. Brrrr.....



Sander i snøen

Morfar og Sander måker snø

Ingen kommentarer: