2. juni 2008

Nå skinner sola i vinduskarmen og i resten av landet..


Dette har vært en fantastisk helg! Sol fra ende til annen. Fredagen tilbragte vi hos foreldrene til P på Ekerberg. Grillmat, vin og Gull-geni. P + S = et vinnerlag! Vi sov over alle tre. Lørdag formiddag tilbragte S i spreder'n hos bestemor og bestefar. Deilig å komme til stor hage. Vi kjøpt oss en spreder på vei hjem slik at S kunne fortsette her hjemme. På lekeplassen da riktig nok. Ikke noen plen og "sprede" her akkurat. Nabogutta ble også med på leken. Fin ettermiddag. Vi hadde kjøpt reker som vi koste oss med på kvelden når S var i seng. Jeg fikk også skiftet til sommerdekk på kvelden. Nå er jeg helt sikker på at det ikke kommer mer snø, så da ble de skifet...
Søndag morgen dro P til Tyskland med jobben sin. S og jeg dro til byen. Møtte hele familien L på Akershus festning. En hel dag med barnefestival! S bare satt i vogna og stirret. Ville ikke ha is og pølse en gang. Hmmmm, noe måtte være feil. Da vi kom hjem på kvelden la han seg på sofaen for å sove. Ble bare mer og mer slapp og fikk feber etter hvert. Typisk! Dette skjer hver gang P er utenlands. Så i dag, mandag, har vi vært hjemme. Etter en lang natt med feber og gråt, våknet vi til enda en solfyllt da. Feberfri! Men, barnehagen har sine regler. Ikke adgang før han har vært feberfri i 24 timer. Så da ble det en fridag da.
Tante E har ferie denne uka, så vi hentet henne og har kost oss her på Løvenstad i hele dag. Gått tur og spist is. Koselig dag.
Gleder meg til en sommer jeg håper fortsetter i denne tralten. Fem uker igjen til ferie!
Nå gleder jeg meg først og fremst til P kommer hjem igjen en liten tur.
Ellers er det bare å nyte dagene. Dette fortjener vi! Etter fjorårets flopp av en sommer... Kanskje vi får tilbake det vi tapte i fjor? Det hadde vært noe. Men, enn så lenge er det bare å nyte. Det gjør i alle fall jeg. I fulle drag :-)

Ingen kommentarer: