19. sep. 2011

Begynner å føle meg hjemme



Hverdagslivet mitt begynner å venne seg til ny bolig. Det tar litt tid å venne seg til å bo på et nytt sted. To uker har gått og jeg begynner å føle meg hjemme. Rom for rom kommer så smått i orden. Det er så koselig å pusle rundt med små ting. Hvor skal denne stå? Hvor vil denne passe inn? Det er fortsatt masse som står igjen. Selvsagt... To uker er jo ingen ting. I forrig uke var Petter på jakt fra onsdag til søndag. Og da sier det seg selv at de store forandringene ikke skjer. Men, jeg har fått i orden en hel del ting uansett.

I flere år har jeg ønsket med tallerkenhylle. Nå har jeg endelig fått meg en slik. Har nemlig ikke hatt noen vegg å hengen den på tidligere. Derfor har den heller aldri blitt kjøpt inn. Jeg er kjempe glad for den. Se bare på den koselige spiseplassen på kjøkkenet.

Huset ellers fylles også opp med blomster og planter! Har hatt masse besøk allerede. Så koselig med en "house warming".

Håper at vi kan ta fatt på maling- og tapetseringsarbeid etter hvert også. Eller rettere sagt: få engasjert de som skal gjøre denne jobben for oss :-)

Ingen kommentarer: