22. nov. 2009

Lang ønskeliste!

Det er så mye jeg ønsker meg for tiden. Julelisten min er milelang. Men, det er også masse masse klær jeg ønsker meg. Det er veldig dyrt å være hjemme.
1. 20 % mindre lønn
2. Fri hele dagen og masse av tid til å bruke penger
3. God tid til å lese blader og tråle gjennom alle mulige butikker og nettsider på utkikk etter nye funn!
4. Hele tiden lyst på noe nytt

Jeg vil ha en fake-pels jakke og en vest. En ny svart bluse/skjorte som er blank. Nye stølver fra Bianco i grå. Ville egentlig først ha brune. Men, da Merete kunne fortelle meg at de finnes i grå ble jeg glad og forelsket! Nå gleder jeg meg til å kjøpe de så fort jeg ser de. Har jo kjøpt meg grå jakke i år, så det passer så fint. Er de ikke fine!


Jeg burde bruke tiden og pengene på julegaver til andre. Men, jeg er 12 gaver på vei, så jeg må unne meg selv noe også. Jeg stresser aldri før jul uansett. Snart ferdig med Sanders kalender også. Kjøpt masse moro. Gleder meg til alt han kommer til å bli så glad for. Det er så vanskelig å kjøpe og finne på 24 gaver. Gruer meg nesten til neste jul da Nora også må få kalender. 48 pakker! Puh! Mulig det blir sjokkis-kalender fra og med julen 2010....

2 kommentarer:

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kristine Lauritsen Amundsen sa...

Så fin den nye layouten er!
Tips til kalender er LEGO-kalendere (hvis man ønsker å unngå sjokolade), de er kjempefine og forskjellige hvert år. Jeg ble lei av å kjøpe 48 pakker, og noe forskjell i pris ble det ikke.