21. des. 2008

Total avkobling

Så langt har denne helgen vært så stille og rolig. På fredag kveld dro vi til Ekeberg på middag til foreldrene til Petter. Spiste og koste oss. Katrine og Pål var også der. Vi hadde med pysj til Sander. Han var stup trøtt etter nissebordet tidligere på dagen. Han fikk sove i bestemor og bestefar sin seng. Kl 00:30 bar vi han ut i bilen og kjørte hjem. Vi sov til 10:30 alle tre, dagen depå. Elin kom ut på dagen. Hun passet litt på Sander mens Petter og jeg gjorde unna en enorm julemat-handle på Obs i Lillestrøm. Vi var litt skeptiske da vi dro hjemme fra. Lørdag ettermiddag rett før jul.... Vi handlet til hele julen. Rett og slett topp på handlevognen. Makan, så mange poser. Men, vi skal jo holde to selskaper her i huset, så da kreves det en del handling og forberedelser. Vi var hjemme igjen etter en time! Det var deilig at det gikk så smooth.
Ut på ettermiddagen kom Ilan. Vi spiste quesedillas og flata helt ut. De dro hjem kl ni. Elin var helt feridg da. En uke til termin nå! Hun ser veldig flott ut, men begynner selvsagt å blir sliten og lei. Blir så spennende i de nærmeste dagene nå. Nå kan han virkelig komme når som helst.
I dag er jeg hjemme alene. Gutta mine er ute på en liten runde. Jeg nyter stillheten og skal snart sette i gang med litt jule-godis-fiksing. Men, først har jeg en del å rydde opp i på kjøkkenet. Sander fikk plastelina i kalenderen sin i dag...
Julehuset mitt er ferdig nå. Kun en duk som skal strykes.
Når gutta kommer tilbake er det vel middagstider og tid for å tenne fire lys i adventsstaken.

Ingen kommentarer: