12. nov. 2010

Plutselig helg!

Nå er det visst helg igjen! Uka går usannsynlig fort. Vi skal hjem å male igjen. I dag blir vi nok ferdige. I morgen tidlig skal jeg sette igang med vasking og rydding i det nymalte området. Vi syntes ikke det var så fra før, derfor har vi aldri kommet riktig i gang. Men, når vi begynt å male så vi virkelig hvor ille veggene egentlig så ut. Nå er det fresht og fint. Det er jeg glad for.
I morgen får vi besøk på kvelden. Alt skal være på plass før de kommer! Det er målet. Skal lage tapas i morgen. Det er så nydelig. Og enda bedre med litt god vin til. Hadde egentlig lovet meg selv en "hvit" helg. Ser ut til at det utgår gitt...
Lene, Morten, Sebastian, Maja og Morten kommer til oss. Det blir så koselig :-)
Lene ("vår private grafiske designer.....") skal hjelpe oss med invitasjoner, menyer, bordkort etc til bryllupet. Brainstorming i morgen! Gleder meg til å sette meg ned med flinke Lene! Kommer til å bli kjempe fint.
God helg alle sammen!

Ingen kommentarer: