3. sep. 2008

Magi i København og tid for J.A.C.K.S igjen




Tiden fyker fra meg, og det er så mye som skjer. Har forresten hatt en helt fantastisk helg. Makan til arrangement tror jeg ingen har vært på. I jobbsammenheng i alle fall. Som nevnt tidligere var det over 5000 påmeldte til begivenheten. Fra Norge, Sverige, Russland, Danmark, Finland, UK, India, Litauen, Polen, Italia ++

Festen ble holdt i en park rundt et slott, utenfor København. Vi ankom Kastrup på formiddagen på lørdag. Ble loset ut i busser og kjørt rett til festen. Den startet kl 11:00. Piknikk i parken i strålende sol. Vi fikk utdelt lunsjbokser (mmmm dansker kan dette med mat) og en presenning å sitte på. Langbord med drikke var satt opp overalt.

Kl 13:00 ble det ønsket velkommen av konserndirektøren. Selveste grunnleggeren av stiftelsen var også tilstedet. Han er 97 år over overvar hele festen! (Mulig det ligger noe i det der å ha øl i lunsjen. Livsforlengende...)
Det var satt opp en hel rekke aktiviteter. Lær STOMP (utrolig kult), salsa kurs, stunt-man-class, tegnekurs, lære å klippe en busk i spesielle figurer (!), boccia, tråbåter, gospelkor-trening, utstillinger fra de ulike business units, ølkurs, vinsmaking, lag din egen schnapps, barista-kurs, fekting, omvisning på slottet, thai chi, meditasjon, lær de vanskeligste sudoku triksene, fluefiske, practice your perfect golf swing, mountain bike, el-bil testing, ATV + mye mye mer. Nærmere 40 ulike aktiviteter på en og samme tid.




Sola stekte hele dagen. Vi lå på presseningene våre og drakk vin. Akkurat som på festival, bare uten musikken....
På kvelden var det satt opp et stort (stort!!!) telt til middagen. 5000 mann ble servert en gala-middag av 400 servitører.


Alle fikk varm mat og alle spiste samtidig! En utrolig bra konferansier som egentlig jobber med talk show i UK. Hun var så bra. Etter middagen var det først en Abba-tribute konsert.. Jeg ble helt gal of course. Etter det kom Comitments (eller hvordan det nå skrives). I alle fall Mustang Sally -bandet da, for de som har sett den filmen.


Det var delt inn i tre fester i andre telt også. Et Frank Sinatra party, et club-house-dj-what-ever-party og et salsa party.
Bussene tok oss til hotellet 1:00. Da var det rett i seng på de fleste tror jeg. Så flyet hjem søndag morgen. Helt utslitt og kjempe fornøyde alle sammen!
Det er så gøy å ha jobbet med et sånt arrangement. Alt gikk på skinner fra morgen til kveld. Ingen problemer og alle hadde det vanvittig gøy. Det ser jeg på alle mailene jeg har fått denne uka. Alle takker for et magisk arrangement.

Resten av denne uka er det mye å glede seg til. I dag skal jeg spise middag sammen med Marit. Etterpå skal vi gå et par runder rundt Sognsvann. Gleder meg veldig. Har ikke sett henne siden før sommeren faktisk.
I morgen skal jeg på jentekveld til Katrine. Det gleder jeg meg også til. Kosebukse, godis og "Sex and the city - the movie" på dvd. Hmmmm, skal vel egentlig ikke være mulig men... det skal vi i alle fall. Og det blir gøy. Atter en aften med alle de morsomme jentene som jeg heller ikke har sett på lenge. Mye har nok skjedd hos alle i løpet av ferien, så det blir en del skravling også tenker jeg. Ikke bare film.
Til helgen skal jeg på slektstreff på Beito. Kan jo bli moro det også... :-)

Ingen kommentarer: